NO VIDEO :o(

Quavo - BUBBLE GUM

197 351
13 067
 
КОМЕНТАРІ
bIueprint
bIueprint - 15 хвилин тому
is that draya fine ass she could get the dick for breakfast the dick for lunch and the dick for dinner biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh
Trap LyRiCs
Trap LyRiCs - 51 хвилина тому
https://youtu.be/bnf2AM0H8Ro

Click in this link see the lyrics
The Warriorz
The Warriorz - Годину тому
QUAVO HUNCO is batter
Bálint Tószegi
Bálint Tószegi - Годину тому
Autotune 4 life
Денис володарский
Денис володарский - Годину тому
fucking retard
Serge Ariel
Serge Ariel - Годину тому
Yawn. Same song same sounds. What’s the point of solo if you still do migos. He literally repeated the same verses 4 times. Rap is fucking dead.
Omentro
Omentro - Годину тому
Now its offset or takeoff turn to drop an album
Sir Bob
Sir Bob - Годину тому
Put it on 1.25 speed its fire
Rafael de Jesus
Rafael de Jesus - Годину тому
" CULRURE II " my favorite album
Haakim Lyon
Haakim Lyon - 2 години тому
That good
k3le_0ny
k3le_0ny - 2 години тому
Why the girl look a little like Ben Simmons?
Yvng Jarvis
Yvng Jarvis - 3 години тому
This catchy asf😈
Piyush Arora
Piyush Arora - 5 годин тому
Song is kinda lit🤘
Lucy Florin
Lucy Florin - 6 годин тому
Who Else listens to the music and reads the comments?
Don’t lie
Rokahiya Mitchell
Rokahiya Mitchell - 6 годин тому
This guy been going off by hisself lately 🔥🔥🔥
stick fight warriors 35
stick fight warriors 35 - 8 годин тому
That gal ✌️
laughdaily
laughdaily - 8 годин тому
Draya
andy jack parker robbinson
andy jack parker robbinson - 8 годин тому
Help me, name of the model?
Ayudenme nombre de la modelo?
Matt's rolling stone baker
Matt's rolling stone baker - 9 годин тому
L lit fick with me quavo song hard asf
Ebony Renee Martin
Ebony Renee Martin - 10 годин тому
He should've stayed with the others for all songs. No sir
ZKOREYX ofc*_
ZKOREYX ofc*_ - 10 годин тому
B U B L E E G U M🤓
ZKOREYX ofc*_
ZKOREYX ofc*_ - 10 годин тому
quavo god ,_, Brs??
Rom Anjel
Rom Anjel - 10 годин тому
I prefer when its migos not quavo
LAsQtst and you know this
LAsQtst and you know this - 10 годин тому
Draya!!!🙌🏾🙌🏾🙌🏾
Landon Gamer #DUCKSQAUD
Landon Gamer #DUCKSQAUD - 11 годин тому
This song is lit
Beast Awaken101
Beast Awaken101 - 11 годин тому
Landon Gamer #DUCKSQAUD Not even lmao
T'Niyah Pates
T'Niyah Pates - 13 годин тому
HEY. You got it! Trust the process.
RAW FAME
RAW FAME - 14 годин тому
Draya 👌
Z6ne23 vee
Z6ne23 vee - 14 годин тому
I don't know about the lyrics....but the beat is 🔥🔥🔥🔥
Michael Sommerville
Michael Sommerville - 14 годин тому
All these c bitches in here are thick as hell
Michael Sommerville
Michael Sommerville - 14 годин тому
This shit be banging pop bubble gum
Dilan Denis
Dilan Denis - 14 годин тому
I was chewing gum to
Victoria Gilmore
Victoria Gilmore - 15 годин тому
🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥
B U B B L E G U M
Tylek Butts
Tylek Butts - 15 годин тому
This song is missing nicki ...🤷‍♂️
Akshat
Akshat - 15 годин тому
go all the way please thats my fav song from your album 🙏
D Ellis
D Ellis - 15 годин тому
Quavo got some basic lyrics in his solo music. It all sounds alike. It also seems like its missing something in all the songs... Oh yeah, Offset & TakeOff 😂😂😂
el_posky_trap_ posky
el_posky_trap_ posky - 16 годин тому
Quavo is fantastic
FaneixGold
FaneixGold - 16 годин тому
Italiaaaaaa
FAZ3R
FAZ3R - 17 годин тому
Cazzu?
AlphaShred TV
AlphaShred TV - 17 годин тому
*HERE BEFORE 20M* 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Marie Laurie
Marie Laurie - 17 годин тому
You just lost a fam 😣😞😒
The song and the title have nothing in common.and let me talk about this beat all the songs have the same soundtrack I just can't👀👀👋🙅
melly Kelly
melly Kelly - 17 годин тому
Who else was laughing when Quavo was in that dark house
Badishon Joe
Badishon Joe - 17 годин тому
They do
Osborne bn
Osborne bn - 17 годин тому
there’s no relation between the video and the song
anyran smith
anyran smith - 19 годин тому
Quavo just get back wit offset and takeoff cause this ain't it
Eliya Hadad
Eliya Hadad - 20 годин тому
Boring with a lot of auto tune
Brailen Redmond
Brailen Redmond - 21 годину тому
This ain't it cheif
Adamou Souleymane
Adamou Souleymane - 21 годину тому
My idol Migos
Nathan Clarke
Nathan Clarke - 21 годину тому
Are we just gonna act like he ain't try to make it look like WW3 in the intro?
Image prince
Image prince - 21 годину тому
hawwt daddy 🔥🔥🔥
roo.x. fizzle
roo.x. fizzle - 22 години тому
I have never seen Quavo without sun glasses lol
Astro Guy
Astro Guy - 23 години тому
i had 5k likes before this video were deleted
Its Jazz
Its Jazz - День тому
12k dislikes and 12k comments and the comments I've been seeing are just saying that this song is shit 😒😒😒
Beast Awaken101
Beast Awaken101 - 10 годин тому
Its Jazz It’s because it is, most of his songs sound the same and are basic asf toppped with over load auto tune and mumble
Kimi Vettel-Könën
Kimi Vettel-Könën - День тому
...A M E N ...
21 gang
21 gang - День тому
littt
Atane Amen
Atane Amen - День тому
If you are interested in our today fixed soccer game WhatsApp or call +1 (757) 330-4269
Jeron White
Jeron White - День тому
Quavo stole Travis Scott style
rinen roy
rinen roy - День тому
Bubble ur gum... Into my sweet channel... #rinen roy
@rinen roy
rinen roy
rinen roy - День тому
#rinen_roy
Alfred  Aubry
Alfred Aubry - День тому
💪🏽 fuck that in the gym jamming. Flex on these bitches while I pop my gum 😂
Nadia Elric
Nadia Elric - День тому
this is trash wtf
Astroworld //
Astroworld // - День тому
This sounds like a freestyle
Peter Popoff
Peter Popoff - День тому
The Marques Houston of the Migos.. .
AnG Sorry
AnG Sorry - День тому
Damm Quavo 🌶🔥💦
King Levi
King Levi - День тому
Why did they have to kill 2pac why couldn’t it be all the crap mumbling rappers these days
Fatu Granger
Fatu Granger - День тому
This song would have been a joke 5 years ago 😂 wtf happened?
Beast Awaken101
Beast Awaken101 - 10 годин тому
Fatu Granger It already is a joke lol
Anxiety BlackBear
Anxiety BlackBear - День тому
Youre my best celebrity i love you
Franco Cabj12
Franco Cabj12 - День тому
Like bro
笨蛋吃屎
笨蛋吃屎 - День тому
*Pop bubblegum while she thumb her weave*
Walter 1985
Walter 1985 - День тому
Rap dies
Tyler young
Tyler young - День тому
pop bubble gum, pop bubble gum while i rap like a bum
pop bubble gum pop bubble gym while i rap like a bum
skrt skrtt skrrtttttt ferrari rariiii rarii
benz benz benzz
get rich woahh ohh ohh ahhh bentleyy
Quavo is the best rapper alive. best lyrics ever
joy brown
joy brown - День тому
GarrrBagggee..!!!
Jeremiah Gadsden
Jeremiah Gadsden - День тому
This gon be a hit watch
Jeremiah Gadsden
Jeremiah Gadsden - День тому
This song is from the north dat way
cuzjuan
cuzjuan - День тому
the post apocalyptic scene dont make sense unless quavo ready to pop off lol
Daniel Justo Padilla
Daniel Justo Padilla - День тому
Esto suena que le duele que le duele que nicki ya no le dara ese culo a este hijo de puta!
CRAZ CAPA
CRAZ CAPA - День тому
Deserves a hot dislike
Marlon Barbosa Da Silva
Marlon Barbosa Da Silva - День тому
Ninguen Brasil?
Dominic Campbell
Dominic Campbell - День тому
So, I'm curious. When did the concept of having a music video that fit the song become extinct?
djsixnaq
djsixnaq - День тому
i love his voice 😩😩
Kyle Kline
Kyle Kline - День тому
Looks like the episode of spongebob where squidward goes to the future and it's all chrome.
King Mario
King Mario - День тому
1:50 my nigga a sixers fan🤣💀
Martez Mcfarland
Martez Mcfarland - День тому
Nigga doing his thang. Stop hating with the negative comments. They are making double money. Money as migos and money as solo artist.knowledge is 💪
KungFuKenny
KungFuKenny - День тому
fuckmumblesheeet
Miles Jones
Miles Jones - День тому
Ready player one movie. If you haven't seen it, watch it and this will make more sense. I don't get the exact direction with this but I know it's based off that movie. Because of the video. He's chilling in a slummy place until he puts the virtual reality glasses, goggles, or whatever they are called on. Could actually be saying something though.
La Flame
La Flame - День тому
Always the same shit
It Girl Luci
It Girl Luci - День тому
#fuckquavo
Brendan Brown
Brendan Brown - День тому
That one girl is thiccccccc
Daflawlessstone
Daflawlessstone - День тому
I hate i listened to it
Daflawlessstone
Daflawlessstone - День тому
Dis shit sound a fool
Jay Tick
Jay Tick - День тому
Jesus this dude is absolutely awful.
Terrance Thompson
Terrance Thompson - День тому
This is talking about what's gonna happen to America WWIII. From California to New York its gonna look like a desert 🏜 once those nuclear missiles come America is gonna pop like bubble gum.
Jesus Prodigy
Jesus Prodigy - 8 годин тому
Terrance Thompson bruh you woke asf
Alpha1Epsilon2
Alpha1Epsilon2 - День тому
Auto tune trash
lovely Key love
lovely Key love - День тому
It's not my cup of tea, I feel like I heard this before
glycosaminoglycan
glycosaminoglycan - День тому
Thumbed through all the new music videos, back here poppin BuBbLe GuM
R. Schtoff
R. Schtoff - День тому
Fucking electronic spaz-voice-tuner.
Kennedy Crawford
Kennedy Crawford - День тому
Is he going solo? or is this just a one time thing?
MrClipps -
MrClipps - - День тому
Why autotune
Jaziah Brooks
Jaziah Brooks - День тому
2:35😂
BucketGang Trista
BucketGang Trista - День тому
Lit 🔥 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 everyday
Nwankwo Ifeanyi
Nwankwo Ifeanyi - День тому
Screw y'all....song is super dope!!
Listen to it while eating gum
Marllon Tavares
Marllon Tavares - День тому
sabe muito !!
Наступне